Szkoła Podstawowa nr3 im. Juliana Tuwima w Nowej Soli - logo
Publiczna Szkoła - Julian Tuwim Lokomotywa
archiwum uroczystości aktualnosci certyfikaty nasi najlepsi dokumenty uczniowie kadra plan samorząd kontakt oferta historia zebrania kalendarz dzwonki programy podręczniki wspolpraca koła galeria inne szkolne nowa sól

Logo Polski Internet

Szkoła Promująca Zdrowie

Wycieczka szkolna klas czwartych Szlakiem Piastowskim

wtorek, 12 czerwca 2018
Zamieścił(a): admin
odsłon: 212

Mieliśmy okazję obejrzeć wiele ciekawych miejsc., m.in. katedrę w Gnieźnie, Skansen Miniatur w Pobiedziskach oraz Poznań. W stolicy Wielkopolski zwiedzaliśmy Stare Miasto, rynek z ratuszem oraz najciekawszą atrakcję - trykające się na wieży ratuszowej koziołki.
Największe jednak wrażenie na nas zrobił Stadion INEA, a szczególnie miejsca niedostępne na co dzień dla kibiców.
Nocleg spędziliśmy w przepięknym trzygwiazdkowym hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym odległym 18 km od Poznania. Dla niektórych z nas było to niezwykłe przeżycie, bowiem po raz pierwszy byliśmy poza domem i musieliśmy sobie radzić w nowych warunkach. Wszyscy znakomicie przebrnęliśmy przez tę próbę.
Humor dopisywał każdemu, przeżyliśmy wiele wrażeń i emocji i zdobyliśmy ogromny bagaż nowych doświadczeń.
Była to udana wycieczka, mamy nadzieję, że za rok znów odwiedzimy ciekawe miejsca w naszym kraju.

Zdjęcia można obejrzeć tutaj.